sabato 25 dicembre 2010

Inceput de sezon - ski in Sankt Moritz

A inceput sezonul de ski 2010-2011! Prima plimbare de anul asta a fost pe 18 decembrie 2010 in Elvetia, la St. Moritz. Ca de obicei, am fost cu Sci Club Alaska. Orasul Sankt Moritz e la aproape 3 ore de mers cu autocarul de Milano, deci am ajuns acolo abia pe la 9.
Cu ocazia asta am testat pentru prima data camera de filmat Polifeno pe care mi-a cumparat-o Oana cadou de ziua mea! Uitati ce a iesit:
In film apar Oana (in rosu), Anna (rosu/negru) si Marilena (in alb).

Statiunea are mai multe partii rosii, insa si cateva partii albastre pentru incepatori si partii negre pentru cei mai avansati. Aceasta este harta cu partii:

Preturi: destul de mari comparand cu cele din statiunile italiene:
- 56E skipass de o zi (40E cu reducere de la ski club),
- 20Euro masa de pranz,
- 40Euro inchiratul skiurilor si al claparilor pentru o zi.

A fost insa o experienta frumoasa, partii intretinute si cu putina lume, instalatii de urcare bune (teleski, telescaun si telecabina).

Nessun commento:

Posta un commento